Papier i karton ozdobny Woodstock

Witaj.

Jesteśmy jednym z niewielu importerów:

kopert ozdobnych
papierów ozdobnych
kartonów ozdobnych
tektur ozdobnych
samoprzylepnych papierów i kartonów ozdobnych
i innych materiałów dla poligrafii i reklamy z włoskiej fabryki Fedrigoni, niemieckiej Koechler AG i kilku innych europejskich papierni produkujących różne inne papiery.

Dzięki umowom handlowym z największymi hurtowniami papieru w Polsce takimi jak Antalis, Zing, Europapier, Papirus czy Igepa możemy dostarczyć ogromną gamę papierów dostępnych na rynku Polskim w hurtowych cenach importerów.

Nasz model biznesowy - unikalny w branży dystrybucji papierów dla poligrafii - pozwala nam na dostawę papieru w najniższych cenach rynkowych. Warunkiem jest zamówienie w najmniejszych opakowaniach fabrycznych, lecz niekiedy mniejszych.

Nasz rozbudowany dział konfekcjonowania papieru może pokroić papier na dowolny format poligraficzny lub inny. W naszym magazynie przeważają formaty B1, A1, SRA3 i A4.

Oferta C6papier jest bliźniaczą do oferowanej przez Papeterra.pl, różni się jednak warunkami handlowymi i sposobem komunikacji, dzięki czemu możesz kupić taniej. Jeśli chcesz niewiele drożej możesz kupić nasz towar poprzez Allegro lub OLX. Nie wszystkie nasze towary są tam wystawiane, lecz na życzenie zrobimy to dla Ciebie.

 

 
 

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod adresem e-mail: platforma@c6papier.pl  

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez C6 papier decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez:  wymianę reklamowanego produktu lub zwrot pieniędzy wraz z kosztem dostawy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 30 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na konto karty.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: platforma@c6papier.pl. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na konto karty.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl